Topic gesloten ??

Moeilijkheden om in te loggen - om te registreren of weet ik welke problemen...? Je kan het hier kwijt...
Guest

Topic gesloten ??

Berichtdoor Guest » di jul 03, 2012 4:22 pm

Vraagje aan de forumbeheerder(s):
Waarom is het topic over het Franse treffen gesloten?
Ikzelf had het nog niet gezien maar iemand die hier wou op reageren, maakte me hierop attent.

:idea: Een betere actie zou misschien zijn; een nieuw algemeen onderwerp aanmaken voor 2013 en het topic daar naartoe verhuizen.

Luc</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

big bear

Re: Topic gesloten ??

Berichtdoor big bear » di jul 03, 2012 5:43 pm

Lucske schreef:Vraagje aan de forumbeheerder(s):
Waarom is het topic over het Franse treffen gesloten?
Ikzelf had het nog niet gezien maar iemand die hier wou op reageren, maakte me hierop attent.

:idea: Een betere actie zou misschien zijn; een nieuw algemeen onderwerp aanmaken voor 2013 en het topic daar naartoe verhuizen.

Luc

Luc,

Het jaar is nog maar pas halverwege, dus nu al vooruit lopen
is uit den boze
Een nieuwe jaarplanning voor 2013 zal ten gepaste tijd verschijnen
met de juiste info die ikzelf in Balkbrug heb gekregen van mijn
Franse vrienden.

Het bestuur</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

Guest

Berichtdoor Guest » di jul 03, 2012 6:35 pm

big bear schreef:...

Luc,

is uit den boze
Franse vrienden.

Het bestuur

Bedoel je dat ik met een flyer verkeerde info gegeven heb?
Echt objectief vind ik dit niet van 'Het bestuur':
Jij mag bvb wel al een topic starten op 30 september 2011 voor een rally aan de andere kant van de wereld die plaats vind in ... september 2012.
Dan vind ik een treffen in een buurland wel iets relevanter voor de leden om al plannen hiermotrent te maken.

::!: Ik stel de vraag maar omdat ik i.v.m. het sluiten van de topic over Frankrijk een PB kreeg van een ander lid

Luc

ps: een paar weken terug heb ik ook een mail gestuurd i.v.m aanpassingen aan mijn profiel. Wanneer komt dat in orde ?</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

big bear

Berichtdoor big bear » di jul 03, 2012 6:43 pm

Lucske schreef:
big bear schreef:...

Luc,

is uit den boze
Franse vrienden.

Het bestuur

Bedoel je dat ik met een flyer verkeerde info gegeven heb?
Echt objectief vind ik dit niet van 'Het bestuur':
Jij mag bvb wel al een topic starten op 30 september 2011 voor een rally aan de andere kant van de wereld die plaats vind in ... september 2012.
Dan vind ik een treffen in een buurland wel iets relevanter voor de leden om al plannen hiermotrent te maken.

::!: Ik stel de vraag maar omdat ik i.v.m. het sluiten van de topic over Frankrijk een PB kreeg van een ander lid

Luc

ps: een paar weken terug heb ik ook een mail gestuurd i.v.m aanpassingen aan mijn profiel. Wanneer komt dat in orde ?

Luc,

Om alle misverstanden te vermijden ga ik hierop niet verder in.
Zeker niet op het forum

Rik</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

Guest

Berichtdoor Guest » di jul 03, 2012 6:47 pm

Mail ?? Telefoon ?? GSM ??
Je hebt ze alle 3
En mijn woonplaats staat onder mijn avatar

:)</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

Terug naar “FORUM : Problemen - probl?m - Problems”