Uploaden bestanden voor forum en album !

Moeilijkheden om in te loggen - om te registreren of weet ik welke problemen...? Je kan het hier kwijt...
Guest

Uploaden bestanden voor forum en album !

Berichtdoor Guest » do sep 03, 2009 1:53 pm

Om foto`s in een juist formaat op het forum te krijgen gebruik ik altijd http://tinypic.com/ zodat je niet alsmaar heen en weer en op en neer moet scrollen om mijn picure te bekijken, in elk geval tegenwoordig die van mij.
Om op het album wat te deponeren is weer een andere zaak ,dan moet je zelf kennelijk je foto`s eerst verkleinen tot een aanvaardbaar formaat en dan kan je blijkbaar pas terecht op je album en met het eerder aangegeven tinypic lukt het (mij) niet !
Zou het niet mooi zijn om iets als ~~tinypic~~ als toegang voor het forum zowel als het album te hebben dan ben je altijd van het geklooi af met je foto`s en heb je nooit meer een te grote foto! en is het forum dus ook nog makkelijker en beter te bekijken.</span> <style type="text/css"> <!-- td.attachrow { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; } td.attachheader { font: normal 11px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; background-color: #D1D7DC; } table.attachtable { font: normal 12px Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color : #000000; border-color : #000000; border-collapse : collapse; } --> </style> <span class="postbody">

Terug naar “FORUM : Problemen - probl?m - Problems”