Gezocht voor Virago van '95

Hier kunt uw onderdelen en bikes aanbieden, of een advertentie plaatsen als u op zoek bent naar een onderdeel.
Het is wel zo netjes om niet voor één advertentie een account aan te maken, ga dan liever naar marktplaats of een dergelijke site. Aanmelden op het forum betekent dat wij ook graag enige interactie van uw kant zien!
Cooper

Gezocht voor Virago van '95

Berichtdoor Cooper » ma nov 28, 2016 6:26 pm

Voor m'n projectje ben ik nog op zoek naar de afdekplaatjes/deksels onder het zadel waar de batterij achter zit.
Zoals je op de foto's mss. hebt gezien is ook de behuizing van de kilometerteller geblutst en deze zou ik evt. ook willen vervangen.

Dank bij voorbaat.
Once you ride a Wing, you never want another thing.

Cooper

Re: Gezocht voor Virago van '95

Berichtdoor Cooper » wo dec 14, 2016 8:33 pm

Ondertussen ook tot de conclusie gekomen dat er met geopend benzinekraantje meer benzine op het blok loopt dan in m'n carburators. :?
Iemand nog een goed kraantje liggen of zijn hier mss. revisiesetjes voor te koop ?

Grtz.
Ikke weer.

Cooper

Berichtdoor Cooper » di apr 11, 2017 7:21 pm

Iemand hier die misschien nog een originele of niet open uitlaat liggen heeft voor een Virago van '95.
Eventueel ruilen tegen open uitlaat is ook mogelijk, ik vind die brulpijp maar niks ! :(

sven
FULL MEMBER
FULL MEMBER

Berichtdoor sven » di apr 11, 2017 7:29 pm

Als je minder lawaai wilt kun je proberen om op een kerkhof de dempers van een kever op de kop te tikken en deze erin zetten.

Terug naar “Gezocht / Te Koop”